...

Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Det har hänt mkt :P Jag och Emelie träffade allt folk i Nättraby. Vi var hemma hos Swapen med lite kompisar, först skulle vi bara vara typ 5 pers men efter en halvtimme började folk droppa in. Gittan fyllde ju 16 så det blev lite extra ;) Skoj hade vi, bilder kommer snart... Lill-Kim var där och han flötade med Emelie, " Vad fin du är" eller vad säger du Emelie :P Så jävla nice var det. Senare på kvällen stck vi in till stan och hänge där och försökte vara tuffa xD ( NOT ). Annars efter skolan händer det inte för mkt,jag har ju hästen och han tar lite tid :P Annars bakar jag och Parro varje dag. Vi bakade en sjukt äcklig chokladkaka, men alla åt och såg glada ut :P Crazy tog tillochmed flera gånger. Igår bakade vi en chokladtårta och chokladmuffins, det är inte lätt att vara CHOKLAD BEROENDE :P, det var sjukt gott, men vi var bara Jag, Parro, Ea, Svenne och Rille så allt blev inte uppätet :P Det tog vi idag :P då var Lill-Kim och Calle där oxå :P Annars går tiden mest till läxor och tv. Men nu ska jag sova.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0