!!!

hej allihopa =D förlåt att jag inte har uppdaterat på ett tag det har varit lite mkt som har hänt...
Tro det eller ej så har jag börjat träna på LokoMotion :P Har guldkortet där :D Var där i går i nån timme och tränade, så jävla skönt. I fredags så jobbade jag :S På lilla McDonalds :P Annars i veckan har det inte hänt för mkt för min pojkvän har varit sjuk så i lördags fick jag åka hem till honom och pyssla om han (: Han var så söt, han blir bara lite gnällig när han är sjuk, men vilken kille blir inte det ;) Men vi hade en mysig filmkväll hos honom... På söndagen åkte jag hem runt 3 eftersom att jag skulle till stallet, det var Öppet Hus :P Det gick riktigt bra. Dock var inte min häst med eftersom att han är på bete än, men han ska tas hem nu i veckan :) I helgen sticker jag till Kungsholmen och träffar lite kompisar sen i somras :D Ha det bra






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0