Simon Söderberg <3

Nu har du snart varit borta i ett år. Jag saknar dej! Jag vet att du har det bra i himlen men du hade haft det bättre här. Du skulle sagt nej, inte följt med! Jag vet att du inte kunde förutse det men endå. Det var så svårt att se din familj på begravningen. Jag kunde inte ens prata med dom. Snälla kom tillbaka (A). Allt skulle bli bra då (: ditt leende fick en alltid att skratta, din personlighet är så jävla fantastisk! Det ända jag vill är att vakna upp och se att du är tillbaka. Jag skulle ge vad som helst för det <3 Jag älskar dej Simon <3


                                      

Kommentarer
Postat av: Ola

Hej..

Fin skrivet, tack!

2008-11-29 @ 21:16:12
URL: http://www.simonsoderberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0