:P

Hejsan =) Det har gått ett låååångt tag sedan jag skrev, så mycket har hänt. jag har firat en fantasktisk jul och ett underbart nyår =) allt med min underbara pojkvän =D Fick en jättefin parfym av honom :) Den luktar så gott. på nyår var man hos Hampus :P Han bjöd på mat, och det var gott xD. Senare på kvällen gick vi till Ronnebys torg och kollade på fyverkerierna =)Några negerar kastade smällare mot oss :S Sen gick vi tillbaka till Hampus och fortsatte fira :P Klockan 6 på morgonen var dte läggdax xD Klockan 10 på förmiddagen var det pizza dax, ingen jävla sömn den dagen iaf :P sen har det inte hänt ngt spec. jag har bara träffat kompisar, Tim och hästen. och självklart har jag varit i skolan xD.

Kommentarer
Postat av: Erika

Wow, ett blogg-inlägg! Kanske börjar blogga lite oftare? :)

2009-01-27 @ 11:56:28
URL: http://thoressons.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hej hej din galna tjej haha

2009-01-27 @ 11:58:35
URL: http://lollohelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0